Znaleziono 25 wyników

autor: pandronu
19 lip 2023, 13:11
Forum: Sprawy techniczne
Temat: Spam na forum
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 4705

Spam na forum

Jak pewnie widzicie, forum zalała fala spamu. Sporo ze spamowych tematów zostało już usuniętych. Jako środek zapobiegawczy, wprowadziliśmy Google reCaptcha, który mam nadzieję zredukuje ilość rejestracji spambotów. W celu utrzymania czystości forum, jeśli widzicie jakieś spamowe tematy/odpowiedzi, r...
autor: pandronu
03 lip 2019, 9:08
Forum: Sprawy techniczne
Temat: Nowe forum
Odpowiedzi: 135
Odsłony: 2581244

Re: Nowe forum

Taki mały komunikat. Baza danych została przeniesiona na nowszy serwer, dlatego teraz forum powinno śmigać już trochę lepiej. Posty też powinny wysyłać się znacznie szybciej, niż wcześniej. :ultras:
autor: pandronu
15 cze 2019, 21:58
Forum: Sprawy techniczne
Temat: Nowe forum
Odpowiedzi: 135
Odsłony: 2581244

Re: Nowe forum

Zaktualizowałem wtyczkę do Tapatalka, dajcie znać czy coś się poprawiło. Jak nie, to będę szukał dalej. No i upewnijcie się, że w ustawieniach na pewno macie opcje o powiadamianiu o odpowiedziach itp. EDIT: Okazuje się, że jest problem z połączeniem z serwerami tapatalka od jakiegoś czasu - spróbuję...
autor: pandronu
04 lip 2018, 23:57
Forum: Sprawy techniczne
Temat: Sugestie
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 51013

Re: Sugestie

Gdzie trzeba zmienić w ustawieniach, aby przy wysyłaniu posta nie pokazywało "dodanych przed chwilą". Przed chwilą 7 razy próbowałem wysłać post i za każdym razem ten komunikat. Ja nie do konca wiem jak to dziala dlatego, ze zdarza mi sie wyslac wiadomosc od razu bez zadnego dodatkowego komunikatu ...
autor: pandronu
03 lip 2018, 8:49
Forum: Sprawy techniczne
Temat: Nowe forum
Odpowiedzi: 135
Odsłony: 2581244

Re: Nowe forum

Może by jakoś uporządkować tematy w działach? Posegregować je tematycznie? Piłka nożna -1 liga --Kolejka 1 ŁKS vs --Kolejka 2 xxx vs ŁKS -- itd -Kadra --Sztab szkoleniowy --Zawodnicy --Transfery Lato 2018 --Akademia -Plan przygotowań --Plan przygotowań przed 1 ligą -Inne --Ekstraklasa --Puchar Pols...
autor: pandronu
03 lip 2018, 7:28
Forum: Sprawy techniczne
Temat: Nowe forum
Odpowiedzi: 135
Odsłony: 2581244

Re: Nowe forum

Postaram się posiedzieć nad tym wieczorem.
autor: pandronu
20 maja 2018, 9:50
Forum: Sprawy techniczne
Temat: Nowe forum
Odpowiedzi: 135
Odsłony: 2581244

Re: Nowe forum

Czy w wersji mobilnej na telefon jest odpowiednik "czerwonej kropki" z wersji "komputerowej" ktora po kliknieciu przenosi do ostatniego przeczytnego posta? Wystarczy kliknąć na nazwę tematu i przeniesie do ostatniego przeczytanego posta. Co do tapatalka, ciężka sprawa. Spróbuję dzisiaj zaktualizowa...
autor: pandronu
05 kwie 2018, 23:47
Forum: Sprawy techniczne
Temat: Nowe forum
Odpowiedzi: 135
Odsłony: 2581244

Re: Nowe forum

Czy ktos z Adminow moze pomoc i odblokowac firmowy adres IP? Wszyscy w firmie mamy ten sam adres IP i od ponad miesiaca nie mozna wejsc na forum gdy jest on zablokowany (masz calkowicie zablokowany dostep do witryny). Kontakt z administratorem nic nie daje gdyz nikt nie odpowiada na wiadomosci. Lac...
autor: pandronu
30 wrz 2017, 16:28
Forum: Sprawy techniczne
Temat: Nowe forum
Odpowiedzi: 135
Odsłony: 2581244

Re: Nowe forum

neuro pisze:
30 wrz 2017, 16:20
Ziomek a co z Tapatalkiem? Jak było ch*j to jest do tej pory[emoji19]
Nie mam pojęcia, czemu Tapatalk tak zamula. Na dniach zerknę na logi i zobaczę, czy jest coś, co spowalnia działanie aplikacji.
autor: pandronu
30 wrz 2017, 15:47
Forum: Sprawy techniczne
Temat: Nowe forum
Odpowiedzi: 135
Odsłony: 2581244

Re: Nowe forum

Dzięki wszystkim za opinie. Trochę ostatnio słabo z czasem więc nie chcę składać żadnych obietnic, ale postaram się powoli dopracowywać forum tak, by pasowało nawet najbardziej wybrednym forumowiczom. ;) brakuje mozliwosci wrocenia bezposrednio z danego tematu do forum bo teraz jak jestem dajmy na t...
autor: pandronu
26 sie 2017, 21:05
Forum: Sprawy techniczne
Temat: Ciemny styl forum
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 17038

Re: Ciemny styl forum

Sorry , ale obecna forma zupełnie niepotrzebna... Nieczytelna, trudności z logowaniem na starym Nicku.. , miałem wrażenie że jestem u różowych... Brak info..., brak komunikacji.. SŁABE. Nikt nie zgłaszał żadnych problemów z logowaniem do tej pory. A co do braku komunikacji, dzień przed przeniesieni...
autor: pandronu
21 sie 2017, 2:13
Forum: Sprawy techniczne
Temat: Nowe forum
Odpowiedzi: 135
Odsłony: 2581244

Re: Nowe forum

Okej, udało mi się znaleźć źródło problemu z prędkością forum. :) Chwilowo ikonka obok potwierdzonych użytkowników została wyłączona. Powróci jak ją zoptymalizuję, bo póki co wysyłała zdecydowanie za dużo zapytań do bazy danych.

Tak czy inaczej, forum powinno przyspieszyć o jakieś 300%. :)
autor: pandronu
12 sie 2017, 19:07
Forum: Sprawy techniczne
Temat: Nowe forum
Odpowiedzi: 135
Odsłony: 2581244

Re: Nowe forum

Już niby wszystkie posty zostały zaindeksowane więc powinno działać w porządku, ale jednak dalej zamula.
Będę dzisiaj w nocy dalej kombinował z tym.
autor: pandronu
12 sie 2017, 3:07
Forum: Sprawy techniczne
Temat: Ciemny styl forum
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 17038

Ciemny styl forum

Tak jak zapowiadaliśmy, od teraz powinien być dostępny ciemny styl forum i personalizacja kolorów. By zmienić styl forum, wystarczy kliknąć na swój nick po lewej stronie, a następnie przejść do działu "Personalizacja". Następnie kliknij "Kolory skórek" i wybierz styl, jaki cię interesuje. http://i.i...
autor: pandronu
11 sie 2017, 9:27
Forum: Sprawy techniczne
Temat: Nowe forum
Odpowiedzi: 135
Odsłony: 2581244

Re: Nowe forum

Link zamieszczony na forum odsyła na stronę linku w tej samej karcie . Czy nie można ustawić otwieranie nowej karty przeglądarki tego linku ? Dobry pomysł. Zrobione. Na kompie klikając po prawej stronie w czerwoną kropeczkę, przechodzisz do pierwszego nieczytanego posta w danym temacie. W telefonie...
autor: pandronu
10 sie 2017, 23:30
Forum: Sprawy techniczne
Temat: Nowe forum
Odpowiedzi: 135
Odsłony: 2581244

Re: Nowe forum

GWS pisze:
10 sie 2017, 10:41
Jak wyglada sytuacja z przegladaniem tematow od ostatniej nieprzeczytanej wiadomosci? Na laptopie wszystko jest juz okej, na telefonie dalej jest to niemozliwe.
A co dokładnie nie działa? To zerknę jutro bo widzę, że sporo osób korzysta z tej funkcji.
autor: pandronu
10 sie 2017, 23:27
Forum: Sprawy techniczne
Temat: Nowe forum
Odpowiedzi: 135
Odsłony: 2581244

Re: Nowe forum

A ja dalej o "przejdź do" :) Na początku myślałem że to na górze nie wyświetla pełnej listy działów jednak problem chyba polega na tym że to menu po prostu źle się wyświetla i górna część jest "ścięta" i nie widoczna a zatem niedostępna. Próbowałem różnych opcji skalowania tekstu w przeglądarce ale...
autor: pandronu
09 sie 2017, 23:33
Forum: Sprawy techniczne
Temat: Nowe forum
Odpowiedzi: 135
Odsłony: 2581244

Re: Nowe forum

Czy można opcje "przejdź do" dać też na górze strony? Można :) Menu "Przejdź do" dodany również do góry Dodany link do strony głównej ŁKSFans Problem z logowaniem dwa razy powinien zostać naprawiony. Wydaje mi się, że to przez link na stronie głównej lksfans.pl, który zawierał adres z przedrostkiem...
autor: pandronu
09 sie 2017, 14:51
Forum: Sprawy techniczne
Temat: Nowe forum
Odpowiedzi: 135
Odsłony: 2581244

Re: Nowe forum

Gdzie mozna wyłaczyć powiadomienia otrzymywane na maila o odpowiedzi na posta ? A może domyślnie ustawić aby do użytkownika nie przychodziła mailowo korespondencja o odpowiedziach na forum ? Można wyłączyć to w "Twój profil", następnie "Ustawienia witryny" i "Ustawienia powiadomień". W poprzedniej ...
autor: pandronu
09 sie 2017, 1:33
Forum: Sprawy techniczne
Temat: Nowe forum
Odpowiedzi: 135
Odsłony: 2581244

Re: Nowe forum

Dzięki, zgadzam się, za dużo jest miejsca po lewej stronie. Zmniejszyłem przestrzeń na informacje o użytkowniku i teraz powinna zajmować mniej miejsca. Avatary zmniejszone do 100 pikseli. Nicki delikatnie zwiększone Usunąłem wyświetlanie grupy pod nickiem (zbędne) Naprawione ikonki potwierdzonych uż...